top of page

OBD 2 Помилки лямбда зондів

Тут ви знайдете відповіді на найпоширеніші питання щодо лямбда зондів

P0030   Ланцюг управління нагрівача HO2S / Обігрів зондів лямбда (банк 1, датчик 1)


Можливі причини:

  • вийшов з ладу(згорів) підігрівач датчика

  • обрив ланцюга до датчика, поганий контакт на роз'ємі

  • не підходить датчик

  • проблема у блоці ECU

Що робити?

  • перевірити опір, продзвонити мультиметром на обрив елемент підігрівача

  • перевірити цілісність запобіжника (не на всіх авто є)

P0031   Обігрів зондів лямбда (банк 1, датчик 1) Дуже низька напруга / Heater control - circuit low


Можливі причини:

  • вийшов з ладу(згорів) підігрівач датчика

  • обрив ланцюга до датчика, поганий контакт на роз'ємі

  • не підходить датчик

  • проблема у блоці ECU

Що робити?

  • Circuit Low вказує на коротке замикання ланцюга управління. Перевірити провід керування від ECU до роз'єму лямбди щодо замикання на масу.

  • перевірити опір, продзвонити мультиметром на обрив елемент підігрівача та відсутність замикання на її корпус

  • перевірити харчування, що приходить на підігрівач (у більшості випадків це бортове харчування 12В)

  • перевірити опорну напругу, що приходить від ECU до датчика

P0032   Обігрів зондів лямбда(банк 1, датчик 1) Занадто висока напруга / heater control - circuit high

Можливі причини:

  • вийшов з ладу(згорів) підігрівач датчика

  • обрив ланцюга до датчика, поганий контакт на роз'ємі

  • не підходить датчик

  • проблема у блоці ECU

Що робити?

  • Circuit high вказує на замикання нульового дроту підігріву першого лямбда-зонда на +12.
    Така помилка рідкісна, зазвичай виникає через замикання нульового дроту живлення.
    Ймовірно, що замкнуло на провід +12 живлення цього ж ланцюга підігріву зонда

  • Якщо помилка виникає, то зникає - напевно це проводка, а чи не сам датчик.

  • Щоб перевірити датчик у такому випадку, продзвонити мультиметр елемент підігрівача і звірити показання з новим оригінальним датчиком.

P0036   Обігрів зондів лямбда (банк 1, датчик 2) Порушення функції / heater control - circuit malfunction


Можливі причини:

  • вийшов з ладу (згорів) підігрівач датчика після каталізатора

  • обрив ланцюга до датчика, поганий контакт на роз'ємі

  • не підходить датчик

  • проблема у блоці ECU

Що робити?

  • перевірити опір, продзвонити мультиметром на обрив елемент підігрівача

  • перевірити цілісність запобіжника (не на всіх авто є)

P0038   Обігрів зондів лямбда(банк 1, датчик 2) Занадто висока напруга / heater control - circuit high

Можливі причини:

  • вийшов з ладу (згорів) підігрівач датчика після каталізатора

  • обрив ланцюга до датчика, поганий контакт на роз'ємі

  • не підходить датчик

  • проблема у блоці ECU

Що робити?

  • Circuit high вказує на замикання нульового дроту підігріву першого лямбда-зонда на +12.
    Така помилка рідкісна, зазвичай виникає через замикання нульового дроту живлення.
    Ймовірно, що замкнуло на провід +12 живлення цього ж ланцюга підігріву зонда

  • Якщо помилка виникає, то зникає - напевно це проводка, а чи не сам датчик.

  • Щоб перевірити датчик у такому випадку, продзвонити мультиметр елемент підігрівача і звірити показання з новим оригінальним датчиком.

P0050   Ланцюг управління нагрівача HO2S / Обігрів зондів лямбда (банк 2, датчик 1)


Цей код несправності переважно ідентичний P0030, але у іншому банку. Дивіться опис P0030

P0051   Обігрів зондів лямбда (банк 2, датчик 1) Занадто низька напруга / heater control - circuit low

Цей код несправності переважно ідентичний P0031, але у іншому банку. Дивіться опис P0031

P0052   Обігрів зондів лямбда (банк 2, датчик 1) Занадто висока напруга / heater control - circuit high

Цей код несправності переважно ідентичний P0032, але у іншому банку. Дивіться опис P0032

P0053   Підігрів лямбда зондів, опір (банк 1, датчик 1) / bank 1, sensor 1 - heater resistance
Можливі причини:

  • вийшов з ладу(згорів) підігрівач датчика

  • обрив ланцюга до датчика, поганий контакт на роз'ємі

  • не підходить датчик

  • проблема у блоці ECU

Що робити?

  • Якщо помилка виникає, то зникає - напевно це проводка, а чи не сам датчик.

  • Щоб перевірити датчик у такому випадку, продзвонити мультиметр елемент підігрівача і звірити показання з новим оригінальним датчиком.

P0054   Підігрів лямбда зондів, опір (банк 1, датчик 2) / bank 1, sensor 2 - heater resistance
Можливі причини:

  • вийшов з ладу (згорів) підігрівач датчика після каталізатора

  • обрив ланцюга до датчика, поганий контакт на роз'ємі

  • не підходить датчик

  • проблема у блоці ECU

Що робити?

  • Якщо помилка виникає, то зникає - напевно це проводка, а чи не сам датчик.

  • Щоб перевірити датчик у такому випадку, продзвонити мультиметр елемент підігрівача датчика після каталізатора і звірити показання з новим оригінальним датчиком.

P0056   Обігрів зондів лямбда (банк 2, датчик 2) Порушення функції / heater control - circuit malfunction


Можливі причини:

  • вийшов з ладу (згорів) підігрівач датчика після каталізатора

  • обрив ланцюга до датчика, поганий контакт на роз'ємі

  • не підходить датчик

  • проблема у блоці ECU

Що робити?

  • перевірити опір, продзвонити мультиметром на обрив елемент підігрівача

  • перевірити цілісність запобіжника (не на всіх авто є)

P0057   Обігрів зондів лямбда (банк 2, датчик 2) Дуже низька напруга / heater control - circuit low


Можливі причини:

  • вийшов з ладу (згорів) підігрівач датчика після каталізатора

  • обрив ланцюга до датчика, поганий контакт на роз'ємі

  • не підходить датчик

  • проблема у блоці ECU

Що робити?

  • Circuit Low вказує на коротке замикання ланцюга управління. Перевірити провід керування від ECU до роз'єму лямбди щодо замикання на масу.

  • перевірити опір, продзвонити мультиметром на обрив елемент підігрівача та відсутність замикання на її корпус

  • перевірити харчування, що приходить на підігрівач (у більшості випадків це бортове харчування 12В)

  • перевірити опорну напругу, що приходить від ECU до датчика

P0058   Обігрів зондів лямбда(банк 2, датчик 2) Занадто висока напруга / heater control

Можливі причини:

  • вийшов з ладу (згорів) підігрівач датчика після каталізатора

  • обрив ланцюга до датчика, поганий контакт на роз'ємі

  • не підходить датчик

  • проблема у блоці ECU

Що робити?

  • Circuit high вказує на замикання нульового дроту підігріву першого лямбда-зонда на +12.
    Така помилка рідкісна, зазвичай виникає через замикання нульового дроту живлення.
    Ймовірно, що замкнуло на провід +12 живлення цього ж ланцюга підігріву зонда

  • Якщо помилка виникає, то зникає - напевно це проводка, а чи не сам датчик.

  • Щоб перевірити датчик у такому випадку, продзвонити мультиметр елемент підігрівача і звірити показання з новим оригінальним датчиком.

P0059   Підігрів лямбда зондів, опір (банк 2, датчик 1) / bank 2, sensor 1 - heater resistance


Можливі причини:

  • вийшов з ладу(згорів) підігрівач датчика

  • обрив ланцюга до датчика, поганий контакт на роз'ємі

  • не підходить датчик

  • проблема у блоці ECU

Що робити?

  • Якщо помилка виникає, то зникає - напевно це проводка, а чи не сам датчик.

  • Щоб перевірити датчик у такому випадку, продзвонити мультиметр елемент підігрівача датчика до каталізатора і звірити показання з новим оригінальним датчиком.

P0060   Підігрів лямбда зондів, опір (банк 2, датчик 2) / bank 2, sensor 2 - heater resistance


Можливі причини:

  • вийшов з ладу (згорів) підігрівач датчика після каталізатора

  • обрив ланцюга до датчика, поганий контакт на роз'ємі

  • не підходить датчик

  • проблема у блоці ECU

Що робити?

  • Якщо помилка виникає, то зникає - напевно це проводка, а чи не сам датчик.

  • Щоб перевірити датчик у такому випадку, продзвонити мультиметр елемент підігрівача датчика після каталізатора і звірити показання з новим оригінальним датчиком.

P0135   Нагрівач датчика кисню 1 (банк 1) несправний / heater control - circuit malfunction


Можливі причини:

  • вийшов з ладу (згорів) підігрівач лямбда зонда

  • обрив ланцюга до датчика, поганий контакт на роз'ємі

  • не підходить датчик

  • проблема у блоці ECU

Що робити?

  • перевірити опір, продзвонити мультиметром на обрив елемент підігрівача

  • перевірити цілісність запобіжника (не на всіх авто є)

  • замінити лямбда зонд до каталізатора

P0136   Датчик кисню 2 (банк 1) несправність ланцюга / Heated oxygen sensor (HO2S) 2, bank 1 - circuit malfunction


Можливі причини:

  • вийшов з ладу (згорів) підігрівач лямбда зонда

  • обрив ланцюга до датчика, поганий контакт на роз'ємі

  • не підходить датчик

  • проблема у блоці ECU

Що робити?

  • перевірити опір, продзвонити мультиметром на обрив елемент підігрівача

  • перевірити цілісність запобіжника (не на всіх авто є)

  • замінити лямбда зонд до каталізатора

P0137 Низкий уровень выходного сигнала датчика кислорода 2 (банк 1) / Низкое напряжение цепи / low voltage


Возможные причины:

  • не исправен лямбда зонд после катализатора

  • проблема с проводкой, плохой контакт в сигнальной цепи

  • подсос воздуха на впуске и на выпуске

  • не исправен катализатор (возможно поможет обманка)

  • короткое замыкание или обрыв в сигнальной цепи

  • пропуски зажигания

  • проблема с топливо подачей, топливо подготовкой (забитые фильтра, насос,форсунки)

Что делать?

  • проверить катализатор

  • попробовать поставить обманку под заведомо исправный лямбда зонд

  • проверить проводку

  • смотреть топливные коррекции

  • проверить герметичность впуска и выпуска дымогенератором

  • заменить лямбда зонд

P0138   Високий рівень вихідного сигналу датчика кисню 2 (банк 1) / Висока напруга ланцюга / High Voltage


Можливі причини:

  • несправний лямбда зонд після каталізатора

  • проблема з проводкою, коротке замикання на напругу акумулятора в сигнальному ланцюгу датчика

  • ллють форсунки

  • несправний каталізатор (можливо допоможе обманка )

Що робити?

  • в основному така помилка утворюється при несправному каталізаторі або несправному лямбда зонді. Насамперед спробувати поставити обманку під явно справний лямбда зонд

  • перевірити проводку

  • дивитися паливні корекції

P0139 Зонд лямбда (Банк 1, датчик 2) - медленный отклик / Heated sensor 2, bank 1  - slow response


Возможные причины:

  • не исправен лямбда зонд после катализатора

  • проблема с проводкой

  • проблема с топливо подачей, топливо подготовкой (забитые фильтра, насос,форсунки)

  • имеется подсос воздуха на выпуске до лямбды

Что делать?

  • медленный отклик датчика после катализатора, на обогащение или обеднение смеси. Это могут быть как проблемы с датчиком, топливной системой, так и проблемы с катализатором. Иногда ошибка возникает после не профессионального "чиптюнинга", удаления или замены катализатора или при его чрезмерном износе.

  • проверить проводку

  • замена топливных фильтров, чистка форсунок, проверка давления топлива

  • проверка на герметичность выхлопной системы

  • замена лямбда зонда 

P0151  Низкий уровень сигнала датчика кислорода 1 (банк 2) / Heated oxygen sensor (HO2S) 1, bank 2 - low voltage


Возможные причины:

  • плохое качество топлива

  • проблема с топливо подачей, топливо подготовкой (забитые фильтра, насос,форсунки)

  • подсос воздуха на впуске и на выпуске до первой лямбды

  • не подходит датчик

  • проблема в блоке ECU

  • не исправный лямбда зонд

  • проблема в проводке

Что делать?

  • если ошибка то возникает, то пропадает - возможно это проводка, а не сам датчик

  • проверить вольтаж на сигнальной линии лямбда зонда до катализатора

  • проверить давление топлива

  • заменить лямбда зонд

P0171 Слишком бедная смесь (возможен подсос воздуха) P0171 - System too lean, bank 1


Возможные причины:

  • не исправен ДМРВ (MAF)

  • имеется подсос воздуха на впуске или выпуске до первой лямбды

  • не исправен клапан вентиляции картерных газов (PCV)

  • не исправный лямбда зонд до катализатора

  • не исправна система топливо подачи

  • проблема с проводкой

  • проблема в блоке ECU

Что делать?

  • проверить показания ДМРВ, заменить

  • проверка корректной работы вспомогательных датчиков температуры ОЖ и температуры впускного воздуха 

  • проверить впуск и выпуск на герметичность дымогенератором

  • заменить клапан вентиляции картера

  • проверка давления топлива, замена топливного фильтра, чистка форсунок

  • заменить лямбда зонд до катализатора

P0172    Дуже багата суміш / System too rich, bank 1


Можливі причини:

  • несправний ДМРВ (MAF)

  • несправний лямбда зонд до каталізатора

  • несправна система палива подачі

  • проблема з проведенням

  • проблема у блоці ECU

Що робити?

  • перевірити показання ДМРВ, замінити

  • перевірка коректної роботи допоміжних датчиків температури ОЖ та температури впускного повітря

  • перевірка тиску палива, заміна паливного фільтра, чищення форсунок, заміна паливного регулятора

  • замінити лямбда зонд до каталізатора

P0174    Суміш блоку циліндрів №2 дуже бідна / System too lean, bank 2

Цей код несправності переважно ідентичний P0171, але у іншому банку. Дивіться опис P0171

P0175   Суміш блоку циліндрів №2 дуже багата / System too rich, bank 2

Цей код несправності переважно ідентичний P0172, але у іншому банку. Дивіться опис P0172

P0420  Слишком низкая производительность катализатора (банк 1) / Catalytic converter system, bank 1 - efficiency belowthreshold


Возможные причины:

  • не исправен лямбда зонд после катализатора

  • не исправен катализатор (возможно поможет обманка)

  • "переливает" топливо

Что делать?

  • в основном такая ошибка появляется при не исправном катализаторе либо не исправном лямбда зонде. Первым делом попробовать поставить обманку под заведомо исправный лямбда зонд

  • возможно не исправен лямбда зонд ДО катализатора

  • проверить проводку

  • смотреть топливные коррекции, показания вольтажа второй лямбды. На холостом ходу - лямбда зонд после катализатора должен выдавать вольтаж 0,4-0,6 в

  • прогорел катализатор

P0421    Занадто низька продуктивність каталізатора при прогріві (банк 1) / Warm up catalytic converter, bank 1 - efficiency belowthreshold

Цей код несправності переважно ідентичний P0420. Дивіться опис P0420

P2237   Підігрівається датчик кисню (HO2S) 1, банк 1, позитивний струм / Heated oxygen sensor (HO2S) 1, bank 1, positive current


Можливі причини:

  • вийшов з ладу лямбда зонд

  • обрив ланцюга до датчика, поганий контакт на роз'ємі

  • не підходить датчик

  • проблема у блоці ECU

Що робити?

  • В основному, ця помилка вирішується заміною лямбда зонда.

  • перевірити опір, продзвонити мультиметром на обрив елемент підігрівача

  • перевірити цілісність запобіжника (не на всіх авто є)

P2251   Підігрівається датчик кисню (HO2S) 1, банк 1, негативний струм / Heated oxygen sensor (HO2S) 1, bank 1, negative current


Можливі причини:

  • вийшов з ладу лямбда зонд

  • обрив ланцюга до датчика, поганий контакт на роз'ємі

  • не підходить датчик

  • проблема у блоці ECU

Що робити?

  • В основному, ця помилка вирішується заміною лямбда зонда.

  • перевірити опір, продзвонити мультиметром на обрив елемент підігрівача

  • перевірити стан проведення самого лямбда зонда та до нього від ECU

  • перевірити цілісність запобіжника (не на всіх авто є)

Не знайшли помилки – натисніть на іконку марки автомобіля. Або зв'яжіться з нами по телефону зверху сторінки.

acura obd dtc
alfa-romeo dtc
audi-dtc
bmw-dtc
cadillac-dtc
chevrolet-dtc-code
citroen-dtc-code-obd
chrysler-dtc-code-obd
daewoo-dtc-code-obd
dacia-dtc-code-obd
ford-dtc-code-obd
honda-dtc-code-obd
hyundai-dtc-code-obd
kia-dtc-code-obd
lada-dtc-code-obd
lexus-dtc-code-obd
mazda-dtc-code-obd
mini-dtc-code-obd
mitsubishi-dtc-code-obd
nissan-dtc-code-obd
opel-dtc-code-obd
peugeot-dtc-code-obd
renault-dtc-code-obd
skoda-dtc-code-obd
subaru-dtc-code-obd
toyota-dtc-code-obd
volkswagen-dtc-code-obd
bottom of page